Sunday, November 14, 2010

SAYA RINDU MALAYSIA!!

haaaa...tu dia.....rindu giler aku kt Malaysia nih...

biar la org kate aku nih cam budak2 ke homesick ke....

dorg pon same senanye..saje x nk express je tu...kan??kan???

mmg la baru nk msok 2 bln je aku kt bumi kinanah nih...tp hati ini memang sarat ngan kerinduan lah......hanya Allah yg taw....plus plak ngan nk raye nih....first tym raye jaoh2...huhu...

mmg betul la org kate mesir ni penuh ngan dugaan....lagi byk dugaan lagi cam rase nk balik Malaysia je.....

ni equation die..

MESIR=Mehnah,Sabar,Redha...

Aku penah dengan satu ayat yg akak senior aku penah ckap....

sesape yg bole menghadapi dugaan n cabaran kt mesir nih....insyaAllah seseorg tu boleh kt mane2 tempat kt muke bumi ni.....insyaAllah....

ape pon perasaan nk balik tu x kan pudar di telan zaman...tu dia....biar la kejap pon..ni yg nk pinjam pintu doraemon nih....bole jenguk mama ngan papa kt kampung...huhu..

exam????haaaa.....satu gi....after raye ni lak die nk bertandang...even assestment je..jgn dipandang sebelah mate..takut sebelah mate lg tu kecik ati lak..so kite pandang dua2 belah mate k...carry mark kan...so....SELAMAT MENGHADAPI EXAM KEPADA KWAN2 KU TERUTAMANYA UTK KWAN2 AINSHAM UNIVERSITY....N SELAMAT HARI RAYE AIDIL ADHA KEPADA SUME UMAT ISLAM!!!


* mama papa...raye leklok ea kt sane...tolong mkn kn ketupat rendang utk anakmu di sini...


Ya Allah..permudahkanlah segala urusan hambaMu ini....


ok..enough for today...off..wassalam


No comments:

Post a Comment