Saturday, February 12, 2011

ALHAMDULILLAH.....AKU BERSYUKUR PADAMU YA ALLAH.....

Perkare paling menggembirakan hari nih....
HOSNI MUBARAK berundur!
setelah 32 thn memerintah scr diktator....
mcm2 janji2 manis....
kesannye...
rakyat terseksa dlm diam.....
alhamdulillah...
sekarang.......
mesir bebas!
BEBASNYA MESIR BERMAKNA KEBEBASAN BG GAZA...
insyaAllah...
nape aku gembira sgt ni??
walhal bkn nye negara aku....
nk taw kenape??
sbb tmpt tu la yg mengajar aku erti kehidupan....
erti kesusahan hidup di rantau org....
tmbh lg negara Islam...
dan
aku yakin!
bkn aku je yg sayangkn mesir...
kwan2 aku yg laen pon same gak...
nak bukti?
cube tgk status dorg.....
even yg bkn student mesir pon tunjukkn cinta trhadap ngre tu...
alhamdulillah....
Allah dengar doa2 hamba2nya....
THANKS YA RABB......

2 comments:

  1. Alhamdulillah..
    sejuk hati bace post kamu..
    mdh2an Allah permudahkan lg sgle urusan di sane..Amin

    ReplyDelete