Friday, February 11, 2011

kenapa ko menghilang dr hidupku?????

sedih+hampa+cuak=kecewa sebentar...
tu la yg dirasakn....
x sempat nk ucapkn selamat tggl kt die....
pergi camtu je....
tanpa aku perasan......
sggup ko calarkan hati aku....
smpai hati ko!
kalo mak aku tau camne???
mati la aku.....huahua
tym aku smpai sini jugak ko tinggalkn aku..
nape x dulu je..
x la tercalar smpai mcm nih....
tp xpe la...mungkin ade hikmahnye....
mungkin jodoh ko lebih baek dr aku..
aku doakn....
n aku percaye!
sume ni pasti ade hikmah tersembunyi...
mungkin Allah nk bg aku touchscreen punye lak....
selamat tggal SONY E 301.....

3 comments:

  1. salam..
    ilang ke yat???
    sian gle..xpe2, itu tandenye ko kene beli yg baru..ngeh ngeh ngeh.

    ReplyDelete
  2. ei..dye ni..ingt kn pakwe hilang..hehehe xdela.
    bersabar yek...kite pn pnh rasa gak..bestkn henset ilang..?hehehe

    ReplyDelete
  3. insyaAllah..pasti ade hikmahnye....
    p/s:pandai gak korg cari blog aku...

    ReplyDelete